بهترین دانلودها
بهترین دانلودهای فارسی موبایل و کامپیوتر
 

در این ترفند قصد داریم به معرفی پیدا کردن نوع گوشی افراد مختلف از روی شماره تلفن همراه آنها بپردازیم.

فرض کنید شماره تلفن یک فرد را در اختیار دارید و دوست دارید بدانید گوشی وی ساخت کدام کارخانه است و مدل دقیق گوشی او چیست. شاید در نگاه اول چنین چیزی ممکن نباشد، اما در صورتی که شماره مورد نظر شما «ایرانسل» یا «همراه اول» باشد به سادگی چنین کاری امکان پذیر است. تنها لازمه این کار نیز دسترسی به اینترنت است.
در این ترفند قصد داریم به معرفی پیدا کردن نوع گوشی افراد مختلف از روی شماره تلفن همراه آنها بپردازیم.
 
خطوط «همراه اول»
برای پیدا کردن مدل گوشی شماره‌ های «همراه اول» نیز کافی است به این آدرس  مراجعه کنید. شماره تلفن همراه را با پیش‌ شماره و به همراه کد 98 و بدون صفر وارد کرده و روی دکمه «مرحله بعد» کلیک کنید (به عنوان مثال 989120000000). در صفحه بعد، کارخانه و مدل گوشی این شماره موبایل را مشاهده خواهید کرد.
خطوط «ایرانسل»
برای پیدا کردن نوع گوشی شماره‌ های «ایرانسل» کافی است به این آدرس  مراجعه کنید. سپس شماره تلفن همراه مورد نظر را با پیش‌شماره و بدون صفر وارد کنید و روی دکمه «مرحله بعد» کلیک نمایید (به عنوان مثال 9350000000). در صفحه بعد، کارخانه و مدل گوشی این شماره را خواهید دید.
جمعه 22 مهر 1390برچسب:, :: 19:41 ::  نويسنده : میثم

طرز کار به این صورته که شما ابتدا باید به سایت www.operamini.com رفته و نسخه ۳.۱ یا نسخه beta ۴.۱ نرم افزار opera mini را داونلد کنید ( در صورت ندانستن چگونگی داونلد یا داشتن مشکل بیان کنید) پس از داونلد نرم افزار مربوطه رو در گوشی خود که قابلیت gprs داشته باشه رو قرار بدهید بعد از ان برنامه رو نصب کنید و اجرا کنید در صورتی  که دارای اعتبار در خط خود هستید و پس از اجرای برنامه از مبلغ شما کاسته شد و یا اینکه از این طریق به اینترنت متصل نشدید مراحل زیر رو دنبال کنید

  1. به قسمت تنظیمات گوشی خود بروید
  2. به قسمت time‌گوشی خود بروید و زمان را تنظیم کنید
  3. به قسمت date گوشی خود بروید و تاریخ را به تاریخ میلادی گوشی خود تنظیم کنید
  4. تغییرات ایجاد شده را ذخیره نمایید
  5. دوباره برنامه را اجرا نمایید و از اینترنت رایگان ایرانسل لذت ببرید
جمعه 22 مهر 1390برچسب:, :: 14:26 ::  نويسنده : میثم

.

remote assitant این امکان را به شما می دهد که شما با دعوت فردی دیگر برای اتصال به سیستم شما از طریق اینترنت مشکلات خود را رفع نمایید مانند اینکه ان فرد در کنار شما نشسته است.شما می توانید به کمک کننده خود اجازه کنترل سیستم خودیا فقط مشاهده صفحه نمایش خود را بدهید.

ویندوز xp به شما پیشنهاد حل مشکل را از راه دور با استفاده از remote assitance می دهد،بنابراین اگر شما دارای ویندوز xp می باشید می توانید با فرستاده پیامی به دوستان ، همکاران یا حامیان حرفه ای از انها  درخواست کمک نمایید.

در اینجا به شما طرز فرستادن درخواست گفته می شود

  • دکمه start را کلیک کنید
  • help and support را انتخاب نمایید



ادامه مطلب ...
یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:, :: 21:43 ::  نويسنده : میثم

مدیریت دانلود با دانلود منیجر Orbit

سلام. یه دانلود منیجر آوردم به اسم اربیت خیلی عالیه سرعتتون را خیلی عالی افزایش میده. مثلا با دایال آپ شما معمولا با سرعت ۴-۵ دانلود میکنید ولی با این دانلود منیجر سرعت شما به ۶-۸ می رسد. حجمش هم حدود ۲.۵ مگ هست

Download 2.5MB

لینکهای دیگر

دانلود فایل  click here  download

www.lxl.ir :پسوورد

حجم : ۳  mb   

 

هنوز نسخه نهایی ۷ موزیلا فایرفاکس خوب جا نیافتاده که نسخه ۸ آن رو نمایی شد و اولین نسخه بتا از سری فایرفاکس ۸ توسط موزیلا منتشر شد! توسعه فایرفاکس سرعت بسیار بالایی به خود گرفته و روز به روز نسخه هایی بهتر و کامل تر از آن منتشر میشود. اساس کار فایرفاکس سرعت بیشتر و سازگاری کامل با وب سایت های اینترنتی است. نسخه فارسی این مرورگر نیز در کنار نسخه انگلیسی از Need For Download آماده دریافت است.

 

.
- نسخه فارسی:
.

لینک دانلود با حجم ۱۴٫۵ مگابایت

.
.
- نسخه انگلیسی:
.

لینک دانلود با حجم ۱۴٫۶ مگابایت

برگرفته از سایت:Need For Download

چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:, :: 9:20 ::  نويسنده : میثم

با نرم افزاری که در پیش روی شما می توانید به برنامه های کلچینتان سریع تر دسترسی داشته باشید . نرم افزار Favourite Apps v1.0 به شما امکان میدهد تا 255 عدد از نرم افزارهای دلخواهتان را بصورت یک دسترسی سریع در صفحه اصلی گوشیتان قرار دهید تا در صورت نیاز سریع تر دسترسی داشته باشید . این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان سری 60 ورژن 5 می باشد که هم اکنون می توانید از بهترین دانلود ها دریافت نمایید .

PersianMob.Net


سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:, :: 11:43 ::  نويسنده : میثم

باورت ميشه اينا همه كيكن!

http://www.rozanehonline.com/content/view/1355/136/

شنبه 9 مهر 1390برچسب:, :: 20:45 ::  نويسنده : میثم

صدای کودکی من

http://www.soundsofmychildhood.com/

 

آلبوم صوتی خاطرات کودکی

 

 

۴۰۱۹

پخش
همشاگردی سلام
ارسال شده توسط
 
شنبه 9 مهر 1390برچسب:, :: 10:46 ::  نويسنده : میثم

خدمت اون دوست عزیز که برام کامنت کذاشته که چرا میری واز سایت های دیگه مطلب میذاری:

1- دوست عزیز این را بدان به به جز معدود سایت هایی که خود سازنده یک نرم افزار خاص هستند و نرم افزار قرار داده شده در سایتشان محصول خودشان است (آن هم به صورت دمو) دیگر هیچ یک از سایت ها ویا وبلاگ های ایرانی نرم افزار های موجود در سایتشان از خودشان نیست وهمگی یااز سایت های خارجی ویا از همدیگر قرض گرفته اند.

2- این وبلاگ هیچوقت ادعا نکرده است که تمام محصولاتش تک  ویا اولین در دنیای مجازیست ویا اینکه خود سازنده آن است.

3-همان طور که از نام این وبلاگ مشخص است این وبلاگ ارائه دهنده بهترین نرم افزار های کاربردیست و هدف از تاسیس این وبلاگ درسترسی سریع یک کاربر به جدیدترین ویا بهترین ورژن نرم افزار مورد نیاز خود می باشد.

4- دوست عزیز جهت حفظ نام و رعایت مثلا قانون کپی رایت مدیر وبلاگ پسوورد ها را عوض نمی کند وگرنه کپی پیست کردن یک نرم افزار وتغییر پسوورد که کاری ندارد .

5.کاش حداقل آن قدر جرات داشتی که نام یا ایمیل خود رو را میگذاشتی تا جواب خود را دریافت کنی.!.

 

 

 

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید در این وبلاگ میتوانیند بهترین دانلودها و نکات آموزشی کامپیوتر وموبایل را به رایگان دریافت کنید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین دانلودها و آدرس bestdownloads.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:






آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 135
بازدید هفته : 170
بازدید ماه : 1116
بازدید کل : 28847
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1

http://magicbal.ir/probuy.php?bz=37429&id3=58907

Free Page Rank Tool plushits.us