بهترین دانلودها
بهترین دانلودهای فارسی موبایل و کامپیوتر
 
سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:, :: 9:48 ::  نويسنده : میثم

سایه رو همه می دونیم چیه هر گاه جسمی در مقابل نور قرار بگیره تشکیل سایه میده اما این نوع انعکاس نور یه نوع خلاقیت با وسایل عجیب برای به وجود اوردن سایه های عجیب تر هست. شاید شما هم با دیدن این عکس ها دهنتون باز بشه و متحیر بشید اما چه می شه کرد جزء احسن گفتن به خلاق این هنر . تام ری 18 ساله دانشجوی گرافیک هست او اهل لندن هست و 4 سال هست به این کار علاقه پیدا کرده که انصافا هم کارش به نظر من حرف نداره . راستی نظر شما چیه ؟
 

 
 www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌
 
 
 www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌
 
 
 www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌
 
 
 www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌
 
 
  www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌
 
 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 18 اسفند 1389برچسب:, :: 6:0 ::  نويسنده : میثم

نرم افزار Internet Download Manager که به اختصار IDM نامیده می‏شود را می‏توان به جرأت قدرتمندترین و معروف‏ترین نرم افزار مدیریت دانلود از اینترنت دانست. قابلیت‏های متعددی در این برنامه وجود دارد که آن را از هر جهت تبدیل به نرم‏افزاری کامل کرده است. در این ترفند قصد داریم به معرفی 19 نکته کوچک اما مهم در این برنامه بپردازیم.


پیش از هر کاری زبان برنامه را بر روی انگلیسی تنظیم نمایید. چرا که این نکات بر این مبنا نوشته شده‏اند.

1- برای استفاده از IDM در کلیه مرورگرها، در محیط برنامه بر روی Options کلیک کنید. در تب General تیک گزینه چهارم یعنی Use advanced browser integration را بزنید و OK کنید. پس از این کار یک بار Restart کردن سیستم لازم است. سپس می‏توانید در لیست موجود در همین قسمت تیک مرورگرهایی که می‏خواهید با IDM هماهنگ شوند را بزنید.
2- برای دانلود فایل با پسوندی که برای IDM ناشناخته است کلید Ctrl را از روی کیبورد نگاه دارید و بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید.
3- در صورتی که می‏خواهید فایلی توسط IDM در مرورگر دانلود نشود، کلید Alt را از روی کیبورد نگاه دارید و بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید.
4- در صورتی که می‏خواهید IDM کلاً هیچ دانلودی را به صورت اتوماتیک انجام ندهد در محیط برنامه بر روی Options کلیک کنید. به تب File Types بروید و در قسمت اول تمامی فرمت‏های موجود را پاک کنید. یا آن‏هایی که نمی‏خواهید دانلودشان اتوماتیک باشد را پاک کنید.
5- همانطور که می‏دانید در ابتدا و انتهای دانلود همواره پنجره ای نمایش داده می‏شود. اگر می‏خواهید این پنجره دیگر نمایش داده نشود به Options بروید. در تب Downloads می‏توانید تیک دو گزینه Show start download dialog و Show download complete dialog را به دلخواه بردارید.
6- شما می‏توانید جهت کپی فایل‏های دانلود شده توسط IDM، در لیست دانلودها در برنامه، فایلی که دانلود شده است را توسط ماوس گرفته و در محل مورد نظر خود رها کنید.
7- تنظیم سرعت اینترنت در IDM کمک می‏کند تا برنامه دانلود دقیق‏تری داشته باشد. بدین منظور در Options به تب Connection بروید و سرعت اینترنت خود را هر چه که هست تعیین کنید.
8- در صورتی که برای دانلود از اینترنت کم سرعت Dial-up استفاده می‏کنید در Options > Connection گزینه Max. connection number را بر روی 4 تنظیم نمایید.
9- اگر می‏خواهید فایل خاصی با پسوند مورد نظرتان مستقیماً توسط IDM دانلود گردد از قسمت Options > File Type استفاده کنید و فرمت فایل خود را به موارد موجود اضافه نمایید.
10- اگر از سایتی که با Username و Password محافظت می‏شود دانلود می‏کنید آن را در قسمت Options > Site Logins اضافه نمایید تا هر بار مجبور به وارد کردن اطلاعات نباشید.
11- اگر IDM با دانلود از سایت خاصی مشکل دارد به Options > File Type بروید. آدرس سایت مذبور را در قسمت دوم اضافه نمایید تا دیگر به طور اتوماتیک IDM از آن سایت دانلود نکند.
12- IDM بخشی در درون خود با نام Grabber دارد. با استفاده از Grabber شما می‏توانید (دانلود سرا) کلیه فایلهای موجود در یک سایت را بیابید و آنها را دانلود کنید. این بخش در محیط اصلی برنامه وجود دارد.
13- در صورتی که سایتی که از آن دانلود می‏کنید بر روی دانلودهای خود محدودیت گذاشته است برای جلوگیری از بروز مشکل به Options > Connection بروید. بر روی دکمه New کلیک کنید و آدرس سایت مورد نظر و میزان ارتباطات ایجاد شده برای دانلود را وارد نمایید.
14- اگر نگران این هستید که با دانلودهای بی رویه پهنای باند ماهانه اینترنت خود را هدر کنید، می‏توانید برای دانلودها محدودیت قائل شوید. به Options > Connection بروید و در قسمت Download limits میزان حجم دانلود شده در یک بازه زمانی خاص را تعیین کنید.
15- برای تمام شدن دانلود فایل نیاز نیست که همواره به مانیتور خود خیره شوید. در قسمت Options > Sounds می‏توانید برای هر یک از اتفاقاتی که به هنگام دانلود رخ می‏دهد یک فایل صوتی قرار دهید تا برنامه شما را با صدا مطلع کند.
16- در صورتی که ارتباط شما از اینترنت به هنگام دانلود فایل قطع شود، با مراجعه به بخش Options > Dial Up می‏توانید اطلاعات مربوط به کانکشن اتصال به اینترنت خود را وارد نمایید تا برنامه به طور اتوماتیک ادامه دانلود را با استفاده از آن انجام دهد.
17- شما می‏توانید یک سری فایل را با استفاده از Tasks > Add batch download دانلود کنید. این گزینه به خصوص برای فایل‏هایی که ردیفی نام‏گذاری شده‏اند مناسب است.
18- اگر مایل نیستید که IDM کلیه پهنای باند شما را برای دانلود استفاده کند، می‏توانید از گزینه محدودیت سرعت در منوی دانلودها استفاده نمایید.
19- با استفاده از قابلیت جدید IDM می‏توانید فایل‏های تصویری یا صوتی که در صفحات وب مانند Youtube تماشا می‏کنید را دانلود کنید. برای ویرایش تنظیمات آن به Options و تب General بروید. بر روی دکمه Edit در مقابل IDM Download panel for web-players in browsers کلیک کنید.

بهترين نسخه اين برنامه را مي توانيد هم اكنون از اينجا دانلود كنيد.

یک شنبه 16 اسفند 1389برچسب:, :: 8:40 ::  نويسنده : میثم

در اينجا به معرفي يك روش جالب و موفق براي افزايش سرعت دانلود در اينترنت مي پردازيم قابل توجه افرادي كه هنوز سرعتهاي كم Dial Up را هنوز تحمل مي كنند. براي انجام اين كار، در دسكتاپ، كليك راست كرده و وارد گزينه Properties شده و سپس در پنجره desktop وارد گزينه customize desktop شويد و سپس منوي Web  را انتخاب كنيد و به بخش properties برويد .

در تب Download  گزينه  limit hard-disk usage for this page to را فعال كرده و عدد آن را زياد كنيد. اين ترفند جالب و مخفي در رابطه با ويندوز XP است و واقعا سرعت دانلود را افزايش مي دهد...

یک شنبه 15 اسفند 1389برچسب:, :: 5:35 ::  نويسنده : میثم

معرفی شاهکار جدید بنیاد موزیلا یعنی  Mozilla Firefox


بالاخره پس از مدت ها انتظار فایرفاکس از حالت آزمایشی خارج شد و به حالت RC تبدیل شد. تقریبا بیش از یک سال است که سروصداهای فراوانی پیرامون این موضوع در دنیای مجازی اینترنت به وجود آمده و همه منتظر هستند تا ببینند آیا بازهم بنیاد موزیلا می تواند رکورد خود را برای دانلود در طول یک روز بشکند یا خیر؟ موزیلا در ارائه نسخه 3 توانست با یک رکورد فوق العاده در دانلود توانست نام خود را در کتاب رکورد ها ثبت کند و حالا هم با ارائه جدیدترین نسخه از محصول بسیار قدرتمند خود یعنی

Mozilla Firefox

نسخه 4 قصد دارد تا بازهم رکورد جدیدی را به ثبت رساند و این روباه مکار را در صدر محبوب ترین مرورگرها قرار دهد.


از مدت ها قبل طی پیش بینی هایی که میشد موزیلا قصد داشت تا علاوه بر بهبود سرعت و کارآیی این مرورگر تغییرات زیادی را هم در واسط کاربری دهد تا علاوه بر قدرت و کیفیت کاربران بتوانند با یک واسط کاربری جذاب تر از گذشته به گشت و گذار در

اینترنت

بپردازند و مطابق همین پیش بینی ها این نسخه مانند همان چیزی که از قبل به واسطه عکس های متعدد به نمایش در آمده بود این نسخه ارائه گردید. نسخه ی چهارم به دلیل سازگاری بسیار ویژه ای که با موتورهای پردازشی در کدها به زبان های مختلف دارد با سرعتی بسیار بالاتر صفحات را بارگزاری خواهد کرد و این مورد برای کاربران که به مراتب از سرعت های نسبتا پائین بهره می برند بهترین خبر و هدیه خواهد بود. اما مهم ترین تغییر که همان اعمال تغییرات در واسط کاربری است در بهینه سازی عملکرد ها و همچنین بهبود آن ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. سازگاری هرچه بهتر با جاوا و کدهای آن و نسخه 5 از HTML هم از نکات بسیار قابل توجهی است که در نسخه 4 فایرفاکس به چشم می خورد. کش نمودن بخش هایی از سایت ها که اکثر مواقع ثابت هستند برای بارگزاری هرچه سریعتر در دفعات بعدی بازگشایی یکی از جالب ترین نکاتی است که شاید نکته پیچیده ای در آن وجود نداشته باشد اما با همین عمل ساده هم سرعت بسیار بهبود خواهد یافت.


Mozilla Firefox در این نسخه طرح نوینی از Add-on ها و مدیریت و تنظیمات آن ها را به نمایش گذاشته و طوری عمل نموده که کاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگین های دلخواه خود را که تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بیشتری به مرور وب بپردازند. Index کردن DB ها برای کانکت شدن سریعتر به اطلاعات موجود برروی سرورها هم از جالب ترین تکنولوژی هایی است که در این نسخه دیده می شود. عدم Crash شدن های متعدد که به دلایل مختلف در نسخه های قبلی به وجود می آمد در این نسخه دیده می شود به طوری که شاید نسبت به قبل به هیچ وجه موزیلا

فایرفاکس

Crash نشود یا حداقل تعداد آن ها بسیار پائین باشد. نسخه 4 نسبت به قبل سه قابلیت اصلی را تقویت کرده است ؛ سریعتر شده ، راحت تر قابل استفاده است و بازهم سریعتر عمل می کند ؛ این که سریعتر عمل می کند به این خاطر است که با جاوا و کدهای مربوط به آن بسیار سازگارتر شده است. سازگاری کامل با نسخه 3 از CSS که پایه اصلی طراحی ها در وب است از نکات بسیار مهم و قابل توجه برای کاربران علل الخصوص برنامه نویسان و طراحان وب است. امنیت اطلاعات و مدیریت آن ها نسبت به قابل با کیفیت بیشتری ارائه شده و با توجه به کنترل هایی که کاربران به واسطه این قابلیت ها برروی اطلاعات خود دارند Firefox 4 بسیار ایمن تر از نسخه 3 عمل خواهد کرد.


اما یکی از مهم ترین و موفق ترین قابلیت هایی که در این نسخه از

مرورگر

روباه بنیاد موزیلا به چشم می خورد پشتیبانی از فرمتی است که برای ویدئوهای تحت وب که کیفیت بسیار بالایی دارند و از فرمتی به نام WebM استفاده می کنند ؛ این قابلیت بسیار مهم به کاربران این اجازه را می دهد که این فرمت ویدئویی آنلاین را به راحتی اجرا کرده و با کیفیت بسیار بالا به نظاره بنشینند ؛ این فرمت که در آینده ای نزدیک بیشتر از آن نام برده خواهد شد علاوه بر کیفیت بالا حجم مناسبی هم برای فایل ها در نظر می گیرد که مطمئنا برای لود صفحات بسیار مناسب تر از بقیه گزینه ها ویدئویی خواهد بود. برای نمونه فایل ویدئویی که از سوی سایت موزیلا برای معرفی این نسخه در نظر گرفته شده است با کیفیت بالای تصاویر که اندازه آن 720*1280 است کمتر از 8 مگابایت حجم دارد در صورتی که همین کیفیت بالای تصاویر اگر با فرمت های دیگر تعریف می شد به مراتب حجم بیشتری را طلب می کرد.


نسخه 4 از Mozilla Firefox از وب سايت قدرتمند آسان دانلود آماده

دانلود

شده است ؛ هرچند این نسخه نهایی نمی باشد اما به نسخه نهایی بسیار نزدیک بوده و RC است. پیشنهاد می کنیم این نسخه را که کمترین باگ ها را نسبت به دیگر نسخه ها دارد حتما دانلود و تست نمائید.



قابلیت های کلیدی نرم افزار Mozilla Firefox v4.0 RC 1 :
- واسط کاربری جدید و جذاب تر نسبت به قابل
- سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب
- داراي قابليت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در يك صفحه)
- امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
- جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد(Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
- مدیریت حرفه ای تر Add-on ها
- استفاده ساده تر از نرم افزار
- پشتیبانی از HTML نسخه 5
- پشتیبانی از نسخه 3 CSS
- امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WebM
- کاهش بسیار محسوس Crash ها در استفاده از این نسخه
- سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات
- آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی (اجرای بهتر بازی ها و چت کردن)
- امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها
- امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
- کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند
- انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



 طريقه فعالسازي : 


- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار

WinRar

 فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.


- این نرم افزار رایگان بوده و به هیچ گونه کرکی احتیاج ندارد.




 قيمت: رایگان


 

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم - 11.98 مگابايت

 |

لينک كمكي

|

لینک کمکی

 پسورد فايل زيپ :

www.asandownload.com
دو شنبه 12 اسفند 1389برچسب:, :: 4:58 ::  نويسنده : میثم

برگرفته از وبلاگ:http://www.ramwolf.loxblog.com/   هیپنوتیزم

جهان امروزجهانی پیچیده وپر از اسرار وعلوم ناشناخته است. پدیده هیپنوتیزم یکی از این علم هاست.علم وفن القای حالت شبیه خواب در یک شخص به عنوان هیپنوتیزم  شناخته شده است.
هیپنوتیزم بردونوع است:
1ـخود هیپنوتیزم(autohypnosis)یا self-hypnosis)).القای حالت خواب مصنوعی توسط خود شخص است.
2ـدگر هیپنوتیزم(hetero-hypnosis):القای خواب مصنوعی دریک شخص توسط شخص دیگر.
هیپنوتیزم از لفظ یونانی گرفته شده وبه معنای خواب است اما با خواب معمولی فرق دارد وبرای اولین بار این نام را دکتر جیمز برید بکار برده است.هیپنئتیزم خواب غیر طبیعی است واز کارایی های که دارد میتوان آنرا منشا تحریک وشکوفایی بخشی از نیروهای نهفته درونی مغز نامید و آنرا بهترین علم به عنوان موثرترین وسیله شناخت افکار از جهت ضمیر باطن وقدرت مافوق بشر بحساب آوردبه طوری که هیپنوتیزم به عنوان علمی بسیار باارزش وباستانی در جوامع بشری مطرح میباشد و از سالیان درازی همراه بشر بوده وهست ونقش به سزایی را در جهان علوم ایفا میکند.
چرا هیپنوتیزم را حالت مصنوعی خواب می دانند؟
هیپنوتیزم وحالت خواب مصنوعی مرحله ایست که تا اندازه ای به خواب شبیه است اما هردو یکی نیستند-چرا که در حالت خواب مصنوعی واکنش ها وجود دارند اما در خواب طبیعی واکنش ها کاسته شده و از بین می روند.از طرف دیگر می توان حالت خواب خواب مصنوعی به حالتی مانند رویا تشبیه نمود انسان در این حالت در خود فرو می رود مثل زمانی که خیالبافی میکندیا به حالتی مانند حواس پرتی یا دوری از آگاهی که شخص تا اندازه ای از واقعیت دور می شود تشبیه شده است در نتیجه شخص کاملا از هرچه در اطراف او می گذرد آگاه و بی نهایت هوشیار است.در اینجا مسئله ای که خیلی مهم و قابل توجه است این است که خواب کننده میتواندجانشین اراده وتصمیم خواب رونده بوده واو را تسلیم اراده خود سازد و هر دستوری را که او میدهد بدون چون وچرا(جز در موارد استثنایی) انجام دهد. عامل قادر است هر کاری ره روی سوژه آزمایش کند به فرض اینکه عامل با تلقینهای پی در پی ـ که میبایست این تلقینات در چهار چوب اصولی خود و بجا به معمول القا شود ـمی تواند بدن او را بی حس کند به طوری که کمترین دردی را احساس نکند. عامل می تواند سوژه تحت نفوذ خود را با تلقینات خود به حالت دیگری از خواب مصنوعی فرو ببرد.مثلا چنین تلقین کند که تو یک افسر نگهبان زندان است ونامش جناب سروان رسولی است در این صورت شاهد آن خواهد بود که سوژه با همین نام قیافه یک افسر نگهبان با عرضه را به خود می گیردکه با قاطعیت توام با حرکات و صدای مخصوص یک افسر نگهبان سخن می گوید.
سه حالت مختلف در هیپنوتیزم:



ادامه مطلب ...
دو شنبه 11 اسفند 1389برچسب:, :: 6:47 ::  نويسنده : میثم

برای به روز رسانی آسان nod32 به سایت زیر مراجعه کرده و یوزرنیم وپسوورد جدید را در قسمت مربوطه وارد کنید

http://hhuu.net/

نمایی از سایت:

nod123

NOD32 latest escalation ID by hhuu .net

ThreatSense Update : v.5907 (20110225) ; Last update time: 2011-02-26 00:32:42 ;

Question 1: Why can not I visit the Web site hhuu.net ?
A: Because this web have been hijacked by Eset nod32.

Question 2: How can I access hhuu
A: You can disable eset nod32 web access protection before access hhuu.net.

link:

Old nod123

|

NOD32-download

|

Nod32-technical-documentation

Download:

ess 3.0 download

Username:EAV-41889283
Password:56d6ck73hm

Username:EAV-41889285
Password:btd37ehpjf

Username:EAV-41889295
Password:tutvhdrv6p

Username:EAV-41889171
Password:b4423pt762

Username:EAV-41889176
Password:4kbvp6fsx5

یک شنبه 10 اسفند 1389برچسب:, :: 5:29 ::  نويسنده : میثم
منبع: www.p30download.com


نوارابزار تخصصی همگان، Hamegan Toolbar نرم افزار کوچکی است که بر روی مرورگر اینترنتی نصب می شود و کاربران به کمک این برنامه کوچک قادر خواهند بود آسان تر از قبل با سایت های مورد نظرشان در ارتباط باشند. این ابزار به کاربران کمک می کند تا به راحتی در بین مطالب سایت جستجو کنند، به بخش های مختلف سایت دسترسی داشته باشند و از آخرین مطالب منتشر شده در وبسایت های پربازدید باخبر گردند. به بیان ساده می توان گفت که هدف ارائه Toolbar برای کاربران، تسهیل و تسریع در امر دسترسی کاربران به اخبار و اطلاعات تخصصی می باشد. نوار ابزار همگان نیز با همین هدف برای کاربران حرفه ای اینترنت تهیه شده ، اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربران هستید که دوست ندارید مطالب تازه را از دست دهید و یا اینکه در بازه های زمانی کوتاه به سایت های تخصصی سر می زنید، این ابزار می تواند کمک خوبی برای شما باشد. این Toolbar حجم بسیار پائینی دارد و البته تاثیری بر روی عملکرد مرورگرتان نخواهد گذاشت. می توانید با اطمینان خاطر از آن استفاده کنید. در زیر بخشی از ویژگی های این نوار ابزار را مرور می کنیم:

نمایش عناوین اخبار شامل: سیاسی، دانشگاهی، ورزشی، فناوری اطلاعات و دانلود نرم افزار
جستجوگر های تخصصی شامل: جستجوگر علمی تخصصی، جستجوگر مقالات فارسی، جستجوگر تالارهای گفتگوی فارسی، جستجوگر دانشگاه های ایران، جستجوگر مقالات انگلیسی، جستجوگر منابع علمی انگلیسی جستجوگر منابع الکترونیکی رایگان و جستجو با ابر جستجوگر ها
آدرس سایت های مفید و کاربردی در زمینه های: آموزش عالی، منابع علمی، اطلاعات عمومی ، اطلاعات تهران  و آدرس سازمان های مورد نیاز به همراه دیکشنری آنلاین برای ترجمه آنلاین مطالب اینترنت و دیگر امکانات که قابل بروزرسانی می باشد.
البته این نوار ابزار در دو نسخه مجزا برای کاربران مرورگر های اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس تهیه شده که ادامه می توانید آنها را دریافت کنید


روش نصب:
اگر از مرورگر Internet Explorer استفاده می کنید . بعد از دانلود براحتی روی مرورگرتان نصب می شود و برای اجرا کافی است که یک بار به اینترنت وصل شوید. اگر از مرورگر FireFox استفاده می کنید بعد از دانلود نسخه مخصوص FireFox از منوی File مرورگر گزینه Open File را انتخاب و سپس فایل نوار ابزار را ( hamegan_portal.xpi ) انتخاب و دکمه Install را در در پنجره باز شده بزنید.


قیمت: رایگان


پسورد:

www.p30download.com

 

دانلود نسخه مخصوص مرورگر موزیلا فایرفاکس - 534 کیلوبایت

|

لینک کمکی

 

دانلود نسخه مخصوص مرورگر اینترنت اکسپلورر - 1.3 مگابایت

|

لینک کمکی

سایت سازنده
لینک منبع

یک شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, :: 6:27 ::  نويسنده : میثم
منبع: www.p30download.com

 

دارو ها عواملی هستند که چنانچه دقیق و با روش درست به کار روند نجات بخش بوده و می توانند در بهبود بیماران سهم به سزایی داشته باشند و نقش پزشک و پرستار نیز در رابطه با بهره گیری بجا و مفید از این عوامل است. استفاده درست از داروها نیاز به آگاهی کامل از چگونگی اثر، موارد مصرف، عوارض جانبی دوزاژ و اثرات متقابل آنها در کاربرد توام آنها دارد از این رو بر آن شدیم تا نرم افزار مفید فرهنگ دارویی رازی را که حاصل تلاش های شبانه روزی ما می باشد را تهیه و در اختیار هموطنان گرامی قرار دهیم.

 

آشنایی با فرهنگ دارویی از عوارض نا خواسته و مصرف خود سرانه دارو خواهد کاست و همچنین با افزایش دانش خانواده ها و در صورت بروز عوارض احتمالی دارو ها با مراجعه به موقع به پزشک از ماندگاری عوارض و تشدید مشکلات کاسته خواهد شد.

 

در نسخه دوم این نرم افزار امکاناتی دیگر نیز اضافه شده است که از جمله می توان افزودن امکان جستجو بر اساس نام تجاری دارو، موارد مصرف دارو، گروه دارویی، گروه درمانی، موارد منع مصرف را نام برد و همچنین با توجه به افزوده شدن روز افزون دارو های جدید امکان به روز سازی اطلاعات دارویی از طریق وب سایت میز در نسخه دوم پیش بینی شده است و  نیز  اضافه کردن اطلاعات دارو به صورت جداگانه توسط کاربر نیز از جمله امکانات جدید در نسخه دوم می باشد.



قابلیت های کلیدی نرم افزار فارسی سلامت:

- قابلیت مشاهده لیست دارو ها بر اساس نام فارسی، نام لاتین و نام تجاری

 

- اطلاعات مهم در مورد هر دارو انند شرایط نگهداری، عوارض و..

 

- امکان چاپ اطلاعات هر دارو

 

- امکان جستجوی حرفه ای بر اساس نام دارو، گروه دارو، گروه درمانی و ...

 

- قابلیت اضافه نمودن اطلاعات جدید در نسخه کامل

 

- امکان به روز رسانی اطلاعات نرم افزار در نسخه کامل

 

- و ...



ادامه مطلب ...
یک شنبه 8 اسفند 1389برچسب:, :: 18:21 ::  نويسنده : میثم
دسته : نرم افزارهای فارسی 

تقویم شمسی JvD Sun Calendar

 

تقویم جلالی یا ملکی تقویم شمسی که در زمان جلال الدوله ملکشاه سلجوقی تاسیس شد و در قسمت اعظم ایران رواج یافت، همان تقویمی است که امروزه رایج است.مبدا این تقویم روز جمعه ۹ رمضان ۴۷۱ هجری قمری است. سال جلالی از اول بهار آغاز می شود و ۱۲ ماه ۳۰ روزه و ۵روز اضافی به دنبال ماه دوازدهم دارد. روز اول سال جلالی، یعنی روز ورود خورشید به اعتدال بهاری با روز ورود خورشید به نخستین درجه حمل انطباق یافت با این قرارداد، سال جلالی به عکس سال مسیحی که در هر ۱۰ هزار سال ، قریب ۳ روز با سال شمسی اختلاف پیدا می کند، همیشه مطابق با سال شمسی قرار دارد و آن را می توان دقیق ترین تقویم جهان دانست، ولی سالهای کبیسه در تقویم جلالی، ثابت نیستند و کبیسه کردن موقوف به نتایج رصد هر سال است.



قابليتهاي كليدي تقویم شمسی JvD Sun Calendar v4:

- نسخه جدید برنامه با زبان vb.net نوشته شده و با سیستم عامل های جدید ماکروسافت نظیر

ویندوز

7 سازگار است

 

- قرارگرفتن يک آيکون در کنار ساعت که به شکل تاريخ همان روز است

 

. براي مثال : اگر امروز دوم باشد آيکون برنامه به شکل 2 خواهد بود

 

- نمایش تاریخ و رخداد و ... فردا در پنجره اصلی همچون تاریخ و اطلاعات روز جاری

 

- قرارگیری تقویم ماهانه بر روی

دسکتاپ

با قابلیت تغییر رنگ روزها و نمایش روز های ماه قمری و میلادی در کنار تقویم

 

- تنظیم ماه قمری به شیوه بسیار آسان(برای جلوگیر از عقب یا جلو ماندن تاریخ در شرایط خاص)

 

- مبدل . برای تبدیل تاریخ قمری، شمسی و میلادی به یکدیگر و تبدیل عدد به حروف فارسی

 

- نمایش رخداد روز در بالن کنار آیکون برنامه. با تفکیک رویداد ملی، مذهبی و جهانی در خطوط جداگانه

 

- مدیریت کاغذ دیورای. برای قرار گیری تصاویر بر روی دسکتاپ

 

- مدت زمان چرخش تصاویر برای ماندن در دسکتاپ به عنوان پس زمینه در اختیار کاربر بوده و می تواند بین چند ثانیه تا

 

 چند ساعت در چرخش باشد

 

- تغییر تصاویر پس زمینه به صورت کاملا خودکار

 

- سازگار با فرمت های مختلف برای تصاویر

 

- سازگار با کیفیت ها و اندازه های مختلف برای تصاویر

 

- امکان انتخاب تعداد نامحدود تصویر برای جابه جایی در پس زمینه

 

- قابلیت انتخاب نحوه قرار گیری بر روی میزکار( Stretch , Tile , Center )

 

- جدید ترین تغییرات سالنامه ایرانیان

 

- اطلاعات. که اطلاعاتی در مورد تاریخچه تاریخ های قمری، شمسی و میلادی و مبدا آن ها در اختیار شما قرار میدهد

 

- ساعت. یک

ساعت آنالوگ

(عقربه ای) بر روی دسکتاپ شما قرار میگیرد. با قابلیت تغییر پوسته

 

- تقویم ماهانه. نمایش تقویم به صورت ماهانه. با قابلیت پرش به ماه های و سال های مختلف

 

- اوقات شرعی. دارای شهر های مختلف با تفکیک استان(بیش از 350 شهر )

 

- هنگام فرارسیدن اذان به انتخاب شما هشدار اذان داده می شود. با جدید ترین تفکیک های استانی( استان البرز )

 

- قابلیت اضافه کردن شهر های جدید تر و ویرایش آن ها و  اضافه شدن نیمه شب شرعی به برنامه

 

- و امکاناتی دیگر نظیر: نمایش فصل جاری به همراه عکس، رفتن تاریخ به حافظه موقت کلیپ بورد به اشکال مختلف،

 

ساعت جهانی با تفکیک کشور و شهر، روز شمار، در چه سالی به دنیا آمده اید(مثال: خرگوش )، تعیین زمان نصب ویندوز،

 

اطلاعات در مورد کانکشن و اطلاعات آخرین اتصال به شبکه، جستجوگر رخداد، نمایش روز های تعطیل به رنگ متفاوت، هشدار روزانه و ...



ادامه مطلب ...
جمعه 6 اسفند 1389برچسب:, :: 6:52 ::  نويسنده : میثم

 

 

امروزه فلش مموری ها منبعی برای گسترش ویروس های رایانه ای شده اند و تولید ویروس های رایانه ای جدید سبب شده که آنتی ویروس ها نیز از پس محافظت از آن ها برنیایند.
برای رهایی از خطر آلوده شدن مموریتان به ویروس های autorun راهی بسیار ساده و بدون هیچ گونه نرم افزار خاصی وجود دارد.


 در این صورت امکان ورود ویروس های autorun به مموری از بین می رود.
برای این منظور به صورت زیر عمل کنید:
1- ابتدا مموری را به حالت NTFS فرمت نمایید. (در صورتی که از ویندوز XP استفاده می کنید به صفحه ی داس رفته و دستور convert X: /fs:ntfs را تایپ نمایید. به جای X از نام درایو مموری استفاده کنید.)
2- به My computer > tools > view رفته و گزینه ی آخر (use simple…) را غیر فعال کنید.
3- به داخل فلش رفته و یک فولدر بسازید.
4- داخل محیط فلش و خارج از فولدر ساخته شده کلیک راست کرده و property > security > advanced > deny را بزنید.
5- حالا که تمام گزینه های deny فعال شده از گزینه allow فقط گزینه های 2،3،4،5 را فعال کنید.
6- Ok کرده و در پیام داده شدهyes را انتخاب کنید.
7- روی فولدر ساخته شده کلیک راست کرده و property > security > allow را انتخاب کنید.
8- Ok کرده وتمام .
نكته: الان فقط میتونید از فولدری كه ساختید استفاده كنید.
تنها مشکل این سیستم آن است که در فلش محافظت شده به این روش کارهای زیر را نمی توان انجام داد:
1- کپی کردن فایلها به درون root فلش مموری
2- Send to کردن فایلها به درون فلش مموری
3- استفاده از فلش بر روی دستگاه پخش صوت ماشین و یا دستگاه های DVD Player و یا رسیورهای ماهواره. به عبارتی از این فلش فقط برای انتقال اطلاعات می توان استفاده کرد و نمی توان از آن بر روی دستگاه های پخش استفاده نمود.

دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, :: 11:39 ::  نويسنده : میثم

اگه دوست دارین Help ویندوزتون فارسی بشه این برنامه رو دانلود کنین!

www.persiangig.com/pages/download/

 

help farsi windows

دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, :: 1:9 ::  نويسنده : میثم

کامپیوتر روشن هنگام رفتن برق :
ممکن است شما هم گاهی مشغول کار با کامپیوتر بوده اید که ناگهان برق میرود و کار شما نیمه کاره میماند ، حتی ممکن است بر روی یک پروژه بزرگ کار میکردید و اطلاعات را ذخیره نکرده بودید اما با این اتفاق تمامی زحمات شما از دست می رود. پس باید چاره ای بیاندیشید ، قصد داریم به شما ترفندی را معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید بدون خریداری دستگاه خاصی کاری کنید که با رفتن برق دستگاه شما خاموش نشود!
روی دسکتاپ یا صفحه اصلی راست کلیک کنید.سپس گزینه آخر یعنی Properties را انتخاب کنید.
بعد به قسمت Settings میرویم. و بعد به گزینه advanced مراجعه کنید.بعد بهadaptar میرویم و properties را میزنیم ، سپس بهrescoures میرویم وmemory range رو انتخاب میکنید.و بعدok کنید.
حالا اگر برق رفت دستگاه شما خاموش نمی شود میتوانید با زدن فیوض امتحان کنید. (لازم به ذکر است ممکن است این ترفند بر روی بعضی از دستگاه ها جواب ندهد)

 

دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, :: 1:9 ::  نويسنده : میثم

نحوه انجام کار:...


1. قبل از هر چیز باید یک ویندوز مرتب بهمراه تمامی نرم افزارهای مفید تهیه کنید (نرم افزارهای اضافی رو رفع نصب کنید و اونهایی رو هم که ندارین نصب کنید، همه درایورها رو نصب کنین، با ضد ویروس بروز شده سیستم رو چک کنید و خلاصه یک حالی به سیستم بدین)

نکته1: ویندوز شما بایستی روی درایو C نصب شده باشد و برنامه های همراهش هم روی همین درایو نصب شده باشند (در غیر اینصورت کار خیلی پیچیده میشه)

2. همه فایلها و شاخه های ریشه اصلی درایو C رو از حالت مخفی خارج کنید

نکته2: اگر دو ویندوز بر روی سیستم دارید بهتر است بقیه عملیات را از روی ویندوزی که بر روی C نصب نشده دنبال کنید (من خودم از یک ویندوز کمکی برای ادامه کار استفاده کردم و در مورد لزوم استفاده از اون هم مطمئن نیستم، اگه کسی بدون ویندوز کمکی موفق شد به من هم خبر بده)

3. نرم افزار Nero Burning Rom را اجرا کنید

4. از منوی file یا recorder گزینه Burn HD Backup... رو انتخاب کنید

5. حالا پارتیشن 1 و یا همون درایو C رو به عنوان نشانی مبدا انتخاب کنید

6. در صفحه بعدی دکمه Write را بزنید تا سی دی ویندوز ۳سوت خلق شود

و اما نحوه استفاده از سی دی ویندوز ۳سوت :

1: درایو C را فرمت کنید.

2: در خط فرمان DOS فایل nrestore.exe رو از سی دی ویندوز ۳سوت اجرا کنید

3. زبان دلخواه را انتخاب کنید

4. مقصد کپی را درایو C قرار دهید (در غیر اینصورت ویندوز ۳سوت کار نخواهد کرد)

5. و در آخر Restart

نکته 3: ویندوز ۳سوتی که شما ساخته اید، در دیگر کامپیوترها نیز قابل استفاده است با این قید که در آنها بایستی سخت افزارهای جدید شناسایی و نصب شوند که این کار حدود 5 الی 10 دقیقه زمان میبره

دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, :: 1:9 ::  نويسنده : میثم

رم افزار آیه امروز محصول شرکت پارس قرآن ، ابزاری که با استفاده از آن قادرید تا هر روز به مرور یک آیه از قرآن کریم در رایانه خود بپردازید .

ParsQuran Daily Verse

مشخصات برنامه:

- نمایش آیات تصادفی از قرآن مجید

- قابلیت تنظیم برای نمایش زمانبندی شده آیات قرآن

- قابلیت خواندن دنباله آیه مورد نظر با وصل شدن به وبسایت پارس قرآن

- کاملاٌ رایگان


» دانلود نرم افزار آیه امروز

حجم نرم افزار : 544 کیلوبایت

توجه: برای اجرای این برنامه  NET Framework. باید در رایانه شما نصب شده باشد. در صورت موجود نبودن, برنامه از شما خواهد خواست که اول NET Framework. را نصب کنید.

دانلود  NET Framework.

التماس دعا

تصور کنید در حال کار با لپ‌تاپتان هستید و تلفن همراه‌تان زنگ می‌خورد . مجبورید دست از کار با کامپیوتر بکشید و با تلفن‌تان صحبت کنید .

اما احتمالا خبر ندارید که در ویندوز7 می‌توانید به جای این کار با کامپیوترتان به تلفن‌ها پاسخ دهید !

برای این کار شما تنها نیاز به یک رایانه دارید که دارای بلوتوث باشد.

با انجام تنظیمات کوچکی در ویندوز 7 می‌توانید از میکروفون و اسپیکر لپ‌تاپتان (یا کامپیوتر شخصی) به جای هندسفری موبایل استفاده کنید .

در این حالت گوشی شما زنگ میخورد و همان طور که در حال کار با کامپیوتر هستید و بدون اینکه دست به تلفن همراهتان بزنید با استفاده از رایانه‌تان به تماس‌ها پاسخ می‌دهید و با دوستانتان صحبت می‌کنید . تلفن همراه‌تان هم میتونه 10ها متر دورتر از رایانه‌تان باشدphoncom

دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, :: 1:9 ::  نويسنده : میثم

 

 

نرم افزاری فارسی برای تبدیل انواع فرمتهای صوتی و تصویری به فایلهای صوتی

 

شاید خیلی مواقع براتوت پیش اومده باشه که قصد داشته باشید موزیک یک فیلم را به صورت یک فایل صوتی در کامپیوتر خود داشته باشید و یا قصد داشته باشید تا یک فرمت صوتی خاص را به فرمت صوتی دیگری تبدیل کنید .

و یا می خواهید موزیکهای مورد علاقه خود را به صورت فایلهای بسیار کم حجم درآورید تا آنها را به گوشی همراه خود انتقال دهید .

با توضیحاتی که ارائه شد ، حتما برای شما نیز یکی از موارد فوق و یا موارد مشابه پیش اومده که دنبال یک نرم افزار برای انجام این کار باشید .

نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم دقیقا همین کار را انجام می دهد .

شما می توانید با استفاده از مبدل ساخته شده توسط گروه نرم افزاری شاهوار به راحتی فایل های صوتی و تصویری
را به فرمتهای MP3 و WAV تبدیل کنید .

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. حجم بسیار پایین نرم افزار
  2. سرعت فوق العاده بالا در تبدیل فایلها
  3. قابلیت تبدیل فایلهای تصویری مختلف به فایلهای صوتی (VCD و DVD و MPG و AVI و DIVX و ….)
  4. محیط ساده
  5. محیط کاملا فارسی!
  6. portable بودن نرم افزار (بدون نیاز به نصب)
  7. بدون محدودیت زمانی و (full version)

دانلود نرم افزار مبدل فایلهای صوتی و تصویری به فایلهای صوتی (کاری از گروه نرم افزاری شاهوار)

حجم : 1.2 مگابایت

یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 23:48 ::  نويسنده : میثم

معمولا عیب گوشی های نوکیا این است که برای فرستادن یک فایل از گوشی خود به گوشی دیگران نیاز به یک برنامه جانبی دارید که یکی از این برنامه ها که اتفاقا بهترین آن ها هم هست ا

Xplore

 می باشد که می توانید ان را از لینک زیر دانلود کنید

http://www.persiangig.com/pages/download/?dl=http://tekno20.persiangig.com/LCGX-P~1.SIS

x-plore

 

یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 23:46 ::  نويسنده : میثم

سری کامل کد های مخفی گوشی های نوکیا با اینکه در سایتهای دیگه هممی تونید پیدا کنید ، ولی همیشه جزء یکی از مطالب جالب برای دارندگان گوشی های نوکیا بوده است …
#06#*
سریال نامبر گوشی را نشان میدهد ( IMEI )

#92702689#*
نمایش : سریال نامبر گوشی ، تاریخ ساخت ، تاریخ فروش ، تاریخ آخرین تعمیرات ( 0000 به معنای نداشتن تعمیر قبلی) برای خروج از این صفحه باید گوشی را خاموش و دوباره روشن کنید.

#3370*
با این کد شما از حالت EFR استفاده خواهید کرد که باعث میگردد از حداکثر کیفیت صدای گوشی برخوردار شوید اما در عوض مصرف باطری شما کمی بالاتر خواهد رفت.

#3370#
حالت EFR را غیر فعال میسازد.

#4720#*
گوشی را در حالت کیفیت صدای پائین قرار میدهد و در عوض مصرف باطری شما درحدود 30 درصد کاهش میابد.

#4720#*
حالت قبل را غیر فعال میسازد.

#0000#* و یا #9999#*
ورژن سیستم عامل گوشی ، تاریخ ساخت نرم افزار، و نوع فشرده سازی را نشان میدهد.

#30#*
شماره های محرمانه گوشی را نمایش میدهد.

#67705646#*
در گوشیهای مدل 3310 و 3330 لوگوی شبکه را حذف میکند ( >IR-TCI )

#73#*
تایمر گوشی و همچنین تمام امتیازات بدست آمده در بازیها را Reset میکند.

#746025625#*
نمایش وضعیت سرعت clock سیمکارت گوشی. اگر گوشی شما دارای حالت SIM Clock Stop Allowed باشد به این معنا خواهد بود که گوشی شما میتواند درحالت کمترین میزان مصرف باطری درحالت Standby قرار بگیرد.
#2640#*
کد رمز فعلی گوشی را نشان میدهد. کد رمز گوشی در حالت عادی 12345میباشد.

#7780#*
RESET گوشی یا همان بازگشت به حالت تنظیمات کارخانه ای. مناسب برای زمانیکه گوشی قاطی کرده است . درواقع درایو C گوشی را ریست میکند (ریست گوشی بدون حذف برنامه ها) بعد از وارد کردن این کد ، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت که اگر آنرا قبلا تغییر نداده باشید 12345 میباشد.)

#7370#*
فرمت گوشی . مناسب برای زمانیکه گوشی خیلی خیلی قاطی کرده است. درواقع این کد درایو C گوشی را فرمت میکند و البته تمامی برنامه ها و فایلهای موجود بر روی این درایو از بین خواهند رفت . بعد از وارد کردن این کد ، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت که اگر آنرا قبلا تغییر نداده باشید 12345 میباشد.)

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 23:45 ::  نويسنده : میثم

 

تشخیص اصل یا تقلبی بودن گوشی های نوکیا

 

چگونه موقع خرید گوشی های نوکیا مطمئن شویم که سرمان کلاه نرفته بدین منظور به نکات زیر به دقت توجه کنید.

1- نوکیا محصول کشور فنلاند است. پس توجه کنید که حتما عبارت made in Finland در جعبه و روی گوشی قید شده باشد.
2-با زدن کد #06#* شماره سریال گوشی را از طریق صفحه نمایش گوشی مشاهده کنید. اولا این شماره باید با شماره روی جعبه و شماره روی خود گوشی مطابقت داشته باشد. دوما باید رقم هفتم و هشتم آن صفر باشد تا نشان دهنده این باشد که این گوشی در فنلاند تولید شده است.
۳-کد #0000#* را بزنید و مطمئن شوید ورژن گوشی بالای 4 است.
4- از پشت گوشی جایی که سم کارت و یا مموری را قرار می دهید به رنگ برد گوشی توجه کنید. گوشی های اصلی دارای برد سبزرنگ تیره میباشند. در حالیکه که گوشی های غیر فنلاند رنگ سبز روشن دارند.

اما برای شناسایی باطری های اصل نوکیا نکات زیر را مدنظر قرار بدهید.

1- اول از همه باید شکل دو دست معروف نوکیا روی هولوگرام روی باطری باشد. صفحه زیر رو بینید
لینک صفحه
2- زاویه قرار گیری آرم نوکیا مهم است و باید مثل فیلم زیر باشد:
لینک صفحه
3- وقتی باتری رو به سمت بالا پایین چپ و راست حرکت بدهید باید نقاطی اطراف آرم نوکیا ظاهر می شنوند. برای فهم بهتر فیلم فلش زیر رو ببینید :
لینک صفحه
4- و در نهایت مطمئن ترین راه استفاده از کدی هست که روی باتری موجوده. اون قسمت سیاه رنگ روی هولوگرام رو پاک کنید. (دقیقا ماندد آنچه در کارتهای اینترنت هست و شما به قول معروف اون اسکرچ رو پاک میکنید.) یک کد 20 رقمی وجود داردهست. بعد از خود نوکیا اصل بودن یا تقلبی بودن را در این صفحه سوال کنید:
برداشتن اسکرچ

 

یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 23:44 ::  نويسنده : میثم

 

ایرفاکس 1.5.0.7 کاملا فارسی !

 

اگه شما هم از طرفداران فایرفاکس هستید ، می تونید با استفاده از اکستنشن languagefa فایرفاکس نسخه 1.5.0.7 خود را کاملا فارسی نمایید .
جهت فارسی سازی ابتدا می بایست نرم افزار تغییر زبان (Quick Locale Switcher) را از اینجا و با حجم 164 کیلوبایت دریافت کنید .

سپس اکستنشن زبان فارسی را از اینجا و با حجم 212 کیلوبایت دانلود کنید و آن را نصب کنید .

برای ترجمه این نسخه واژه نامه مرجع استفاده شده است
این نسخه در محیطهای زیر قابل استفاده است

Windows XP
Windows Server 2003
Windows Vista
Linux Ubuntu
Linux Fedora
MacOS X

مشکلات و محدودیتهای این نسخه از فارسی ساز :
۱) چند واژه زیر در عین ترجمه از طرف مرورگر استفاده نشده و با ترجمه مادری جایگزین میشوند

Close
Read mail
Check for updates

۲) صفحه اصلی راهنما ترجمه شده است و سایر قسمتهای راهنما هنوز ترجمه نشده اند

پس از نصب هر دو اکستنشن و Restart کردن مرورگر فایر فاکس خود . به منوی Tools در فایر فاکس رفته و از قسمت Quick Locale Switcher زبان فارسی را انتخاب کنید …

از فایرفاکس فارسی لذت ببرید …

دانلود نرم افزار تغییر زبان (Quick Locale Switcher) فایر فاکس با حجم : 164 کیلوبایت

دانلود فارسی ساز فایرفاکس    با حجم : 212 کیلوبایت

وب سایت سازنده فارسی ساز فایرفاکس

 

یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 21:55 ::  نويسنده : میثم

اگه حوصله طراحی عکساتون رو ندارین و یا بلد نیستین این سایت کمک خوبی به شماست کافیست یه طرحی رو انتخاب کنید وبعد عکستون رو لود کنید وبقیش رو به سایت بسپارین بعد از حدود 40 ثانیه عکس طراحی شده  شما آمادست!

 

http://www.photofunia.com/

نمونه طراحی شده بعضی عکس ها

 

 

 

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید در این وبلاگ میتوانیند بهترین دانلودها و نکات آموزشی کامپیوتر وموبایل را به رایگان دریافت کنید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین دانلودها و آدرس bestdownloads.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:






آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1

http://magicbal.ir/probuy.php?bz=37429&id3=58907

Free Page Rank Tool plushits.us