بهترین دانلودها
بهترین دانلودهای فارسی موبایل و کامپیوتر
 
جمعه 1 دی 1390برچسب:, :: 13:44 ::  نويسنده : میثم

Star Chart نمایش صور فلکی با Star Chart v2.02

صورت فلکی یا پیکر های آسمانی مجموعه‌ای از ستاره‌ها هستند که از دیدگاه زمینی به شکل خاصی تشبیه و نام‌گذاری شده‌ اند. در واقعیت سه بعدی، ستارگان یک پیکرآسمانی لزوماً به هم نزدیک نیستند و ربطی به هم ندارند. قرار دادن آن‌ها در یک مجموعه صرفاً به‌خاطر نزدیکی ظاهری از دیدگاه زمینی است. دسته‌بندی ظاهری ستارگان به صورت پیکرهای‌ آسمانی از نظر نشانی‌دهی و تهیه نقشه‌های آسان‌ فهمِ آسمان مفید است. Star Chart  نرم افزاری می باشد که با آن می توانید صورت فلک ها را بشناسید و با موقیعیت قرار گیری آنها آشنا شوید.

 

نرم افزار آندروید Smart Compass Pro v2.2.1 یک قطب نمای بسیار دقیق است که از ویژگی ها و قابلیتهای زیادی برخوردار است. قابلیت گذاشتن عکس بک گراند و یا استفاده از دوربین بعنوان نمای بک گراند، سنسور سرعت سنج، پشتیبانی از انواع مختصات، مختصات نظامی (MGRS)، عدم نیاز به اینترنت از ویژگیهای این قطب نما است. هم اکنون این نرم افزار قطب نمای هوشمند برای آندروید را می توانید در ادامه ی مطلب دریافت نمایید.

 

دانلود فایل

پسورد فایل :

www.fardamobile.com

حجم فایل : ۲۸۶ کیلوبایت

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید در این وبلاگ میتوانیند بهترین دانلودها و نکات آموزشی کامپیوتر وموبایل را به رایگان دریافت کنید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین دانلودها و آدرس bestdownloads.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:






آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 135
بازدید هفته : 154
بازدید ماه : 1100
بازدید کل : 28831
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1

http://magicbal.ir/probuy.php?bz=37429&id3=58907

Free Page Rank Tool plushits.us