بهترین دانلودها
بهترین دانلودهای فارسی موبایل و کامپیوتر
 
چهار شنبه 4 خرداد 1390برچسب:, :: 21:38 ::  نويسنده : میثم

شاید تا به حال با سایت youtuob آشنا شده باشید و فیلم های به اشتراک گذاشته آن را دیده باشد ، ولی به علت فیلتر بودن آن و نیز اینکه این سایت یه سایت جهانی است بهره کامل را از آن نبرده باشید . وب سایت آپارات یک سایت اشتراک گذاری فارسی است که می توانید فیلم های خود را در آن به اشتراک گذاشته وفیلم های دیگران را نیز مشاهده کنید، می توان گفت این سایت یک یوتیوب فارسی است ، به آن سرزده واز مشاهده فیلم های آن که اتفاقا عنوان بندی نیز شده وشامل قسمت های گوناگون نظیر :سرگرمی ، سیاسی ،ورزشی و... لذت ببرید.

آدرس سایت:www.aparat.com

 

ویدیو منتخب

امام رضا (ع)3...
10:04 ، 5 بار مشاهده
تک چرخ جالب ایر...
از 3
7:09 ، 40 بار مشاهده
پارکور parkour...
از toprun
0:11 ، 97 بار مشاهده
امام رضا (ع)1...
11:12 ، 3 بار مشاهده
Xperia-x10
1:30 ، 33 بار مشاهده
دریفت با ماشین ...
1:12 ، 74 بار مشاهده
Vivaz
0:33 ، 210 بار مشاهده
سونی اریکسون Xp...
1:41 ، 14 بار مشاهده
مبارزه بروسلی و...
2:03 ، 45 بار مشاهده


همان طور که خیلی از دوستان اطلاع دارند تا به امروز یکی از بهترین برنامه ها برای پخش فایل های تصویری نرم افزار Core player بوده و هست . این نرم افزار قدرت فوق العاده ای در اجرای انواع فرمت های تصویری مانند Flv و Avi و .. را دارد ولی توانایی پخش فایل های با فرمت Wmv را نداشت . اما این مشکل اصلی برنامه نبود . مشکل اصلی برنامه وقتی شروع شد که کاربران موبایل از گوشی های با سیستم عامل سیمبیان ورژن 3 به ورژن 5 مانند نوکیا 5800 مراجعه کردند ولی شرکت سازنده نرم افزار هیچ نسخه ای از آن را برای گوشی های با سیستم عامل S60v5 منتشر نکرد . بعد از مدتی پلیری جدید با نام JulyPlayer وارد دنیای پلیرهای تصویری سیمبیان شد .


این نرم افزار در بدو ورود خود مشکلات فراوانی داشت ولی تنها چیزی که در این پلیر نظر همه را به خود جلب کرد پخش فرمت Wmv بود ! فرمتی که Core player قدرتمند در پخش آن عاجز بود . این نرم افزار در نسخه های جدید تر خود کامل تر شد ولی متاسفانه فقط و فقط توسط کد رجیستر خریداری شده و لایسنس قانونی به نسخه فول و قابل استفاده تبدیل میشد و نرم افزار بدون لایسنس و سریال تقریبا بی استفاده بود . حال امروز سایت www.abarcity.irجدیدترین نسخه از این نرم افزار را به صورت فول و کامل و بدون نیاز به کوچکترین سریال و لایسنس به شما تقدیم می کند .

 

خلاصه تواناییهای برنامه درادامه مطلب

از قابلیت های JulyPlayer قدرتمند می توان به موارد زیر اشاره کرد :
قابل نصب بر روی تمام گوشی های S60v3 و S60v5
ساپورت فرمت های صوتی و تصویری MP4, FLV, F4V, MOV, MKV, AVi, ASF, DiVX, WMV, M4E,M4V, 3GP, 3GPP, VOB, MPG, MPEG, 264 , Н264, TS , AC3,APE, MP3, M4A, WMA, FLAC, AMR, AAC, OGG, DAT, WV
قابلیت چرخش تصویر و زوم تصاویر
اینترفیس زیبا با محیط کاربری ساده
ساپورت فرمت های بیشتر از فرمت های قابل پخش توسط نرم افزار Core player
جهت دریافت اطلاعات کامل تر و دقیق تر به سایت نرم افزار یعنی http://www.julyplayer.com مراجعه کنید
این نرم افزار را به صورت نسخه کامل و رجیستر شده می توانید با توجه به ورژن سیمبیان گوشی خود یعنی S60v3 یا S60v5دریافت کنید.

این نرم افزاردارای تلویزیون ورادیوی اینترنتی میباشدکه تمام کشورهاازجمله ایران راباکیفییت بالاپشتیبانی میکند.

اکثرکانالهای ماهواره ایران وخارج رامیتوانیدباgprsگوشی تماشاکنید.

تمام امکانات نرم افزارتست شده وهیچ مشکلی ندارد.

دانلود پلیر قدرتمند JulyPlayer برای گوشی های S60v3 با حجم 2 مگابایت

دانلود پلیر قدرتمند JulyPlayer برای گوشی های s60v5 با حجم 2 مگابایت

پسورد:www.abarcity.ir
منبع

شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 20:59 ::  نويسنده : میثم

S3 674 Joikusoft 01 موبایل خود را به مودم وایرلس تبدیل کنید

JoikuSpot Premium نرم افزاری که می توان گفت خیلی ها به دنبالش هستند اما از وجود آن بی اطلاع می باشند . در همین ابتدا بگوییم این نرم افزار تنها برای گوشی های S60v3 وv5 و از نوع وایرلس دار قابل استفاده است . برای آشنایی با کاربرد این نرم افزار خارق العاده  با ما همراه باشید . این روز ها بازار بسته های اینترنت ایرانسل و همراه اول  آن هم با قیمت های به صرفه آن قدر  داغ شده که به هر جا می رویم و رادیو و تلویزیون را گوشی می دهیم  صحبت از این بسته هاست . حال فرض می کنیم شما یکی از بسته های gprs ایرانسل را فعال کرده اید .

خوب حالا اولین سوالی که برای شما پیش می آید این است که آیا می شود سریع و بی دردسر بعد از فعال شدن این بسته ها از اینترنت گوشی بر روی کامپیوتر استفاده کرد ؟ ما پاسخ شما را می دهیم . بله ! توسط JoikuSpot Premium گوشی شما به یک مودم وایرلس و فرستنده اینترنت تبدیل می شود . شما به gprs وصل می شوید و علاوه بر امکان استفاده از این اینترنت در گوشی خود  می توانید توسط وایرلس موبایلتان اینترنت را در فضای اطراف خود پخش کنید  . حال تمام کسانی که در اطراف شما هستند و گوشی و یا لبتاپ مجهز به سخت افزار وایرلس دارند می توانند از اینترنت گوشی شما استفاده کنند . همچینین تنظیمات دیگر نرم افزار به شما اجازه میدهد تا بر روی کانکشن خود پسورد بگذارید تا افرادی که می خواهند از اینترنت گوشی شما استفاده کنند با کسب اجازه از شما این کار را انجام دهند .  JoikuSpot Premium  خیلی سریع و راحت در مواقع ضروری کار شما را راه می اندازد و دیگر برای استفاده از اینترنت گوشی در کامپیوتر احتیاجی به نصب نرم افزار حجیم pc suite و دردسرهای اتصال با کابل نیست .  نسخه های مختلف ای نرم افزار در اینترنت در اکثر سایت های موبایل منتشر شده است که برای نصب احتیاج به ساین کردن دارد اما سایت راد اس ام اس دات کام نسخه ساین عمومی شده از این نرم افزار را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانبد بر روی هر گوشی و در هر زمان و مکان آن را نصب نمایید و از آن استفاده نمایید . برای چگونکی کار با نرم افزار  و دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

آموزش : پس از  نصب JoikuSpot Premium برنامه از شما درخواست می کند گوشی خود را ری استارت کنید . شما قبل از ورود به این برنامه باید حتما این کار را انجام دهید وگرنه نمی توانید از آن استفاده کنید ! پس توسط کلید پاور گوشی خود را خاموش کنید و دوباره روشن کنید . صبر کنید تا گوشی کاملا بالا بیاید حال به قسمت برنامه ها رفته و JoikuSpot Premium را انتخاب کنید  . پس از ورود به نرم افزار در همان ابتدا از شما سوالی پرسیده می شوید که آیا اجازه می دهید اینترنت گوشی شما با وسایل دیگر مانند موبایل – نوت بوک و …. به اشتراک گذاشته شود  ؟ شما yes را انتخاب می کنید پس از آن نرم افزار از شما می خواهد تا Acces point خود را انتخاب کنید . در صورتی که از سیم کارت ایرانسل استفاده می کنید irancell-gprs یا نامی که خودتان برای Acces point گذاشته اید  را بر می گزنید . حال کافیست با یک گوشی یا لبتاپ مجهز به وایرلس محیط اطراف خود را برای پیدا کردن وایرلس سرچ بزنید .  اینجاست که با کمال حیرت با صحنه ای غیر منتظره روبرو می شوید . در قسمت client شما می توانید تمام device هایی که به گوشی شما کانکت شده اند و از اینترنت گوشی شما را استفاده می کنند را ببینید .  این نرم افزار دارای تنظیمات بیشتری است   که کشف آن ها را به خودتان می سپاریم . .

دانلود از راد اس ام اس:
http://www.radsms.com/wp-content/uploads/2010/09/Joikusoft-RadsMs.com_.zip
رمز فایل :www.radsms.com

حجم: ۳۰۰ کیلوبایت

 

دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 17:8 ::  نويسنده : میثم
پلیر قدرتمند و همه کاره Miro 3.5.1 Final

نرم افزارهای گوناگونی برای دانلود و مشاهده ی فایلهای ویدیویی وجود دارند و هر روزه بر تعداد آنها افزوده می شود.اما به احتمال زیاد (بخوانید ۹۹٫۹۹%) پس از آشنایی با Miro در انتخاب نرم افزارویدئویی خود تجدید نظر خواهید کرد! Miro یک پلاتفورم رایگان اپن سورس (متن باز) ویدیویی با قابلیتهای متنوع و گسترده است.


برخی از ویژگیهای این نرم افزار را ببینید:

 - توانایی پخش انواع فایلهای ویدیویی مانند Quicktime,WMV,MPEG,AVI,XVIDو …
- در برداشتن یک کلاینت بیت تورنت برای دانلود سریع انواع فایلها ی تورنت ( پس از دانلود یک فیلم با بیت تورنت می توانید بلافاصله آنرا در خود Miro مشاهده کنید)
 - توانایی دانلود و ذخیره ی ویدیوهای Dailymotion ,YouTube ,Google Video ,…
 - دسترسی به ویدیو های رایگان HD
 - اشتراک فید Podcast ها، ویدیو بلاگها و همه ی فید های ویدیویی (Miro به عنوان یک RSS Aggregator هم عمل می کند)
- موتور جستجوی ویدیو و آرشیو کامل و طبقه بندی شده ی فایلهای ویدیویی.

Miro بر روی سیستم عاملهای ویندوز، لینوکس و مک قابل اجراست.جالب است بدانید Miro را “فایرفاکس اپلیکیشن های ویدیویی” نامیده اند.


دانلود فایل دانلود فايل

 


حجم فایل

: 37.8 مگابایت


پسوردپسورد فایل :   www.patoghu.com

 


منبع منبع
جمعه 2 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 18:31 ::  نويسنده : میثم

سلام به همگی

یه سوال؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آیا واقعا نظر دادن این قدر سخته!

یک شنبه 28 فروردين 1390برچسب:, :: 1:58 ::  نويسنده : میثم
 
دانلود نرم افزار مجموعه اشعار پارسی ساغر

نرم افزاری که امروز آماده کرده ایم ، به طور حتم مورد پسند علاقه مندان به شعر و ادب قرار خواهد گرفت. ساغر نام نرم افزاری است که مجموعه ای از اشعار را جمع آوری کرده و در محیطی زیبا در اختیار شما قرار می دهد تا از خواندن آنها نهایت لذت را ببرید. منبع این اشعار از پایگاه داده گنجور رومیزی و اشعار 39 شاعر پارسی در این نرم افزار وجود دارد. امکاناتی که در این نرم افزار قرار داده شده نیز بسیار مناسب و کامل بوده و نیاز کاربر را برطرف خواهد نمود. جستجو و برجسته‌سازی، نشانه‌گذاری، شماره‌گذاری ابیات، نمایش شعر تصادفی (فال)، کپی متن و چاپ از جمله امکانات این نرم افزار است.

یک شنبه 28 فروردين 1390برچسب:, :: 1:42 ::  نويسنده : میثم
 
AKVIS_Sketch_v12.0.2207_[www.MihanDownload.com].jpg
هنر نقاشی انواع مختلفی دارد که هرکدام به نوعی جذاب هستند و از طرفداران خاص خود برخوردارند. نقاشی سیاه قلم نیز یکی از انواع طراحی و نقاشی است که همان گونه که از نام آن مشخص است در آن از رنگ های مختلف استفاده نمی شود و رنگ مشکی تنها رنگی است که در آن دیده می شود. اگر شما نیز از به این نوع طراحی علاقه مند هستید پیشنهاد میکنیم تا نرم افزار AKVIS Sketch را امتحان کنید. این نرم افزار طی یک عملیات ساده قادر است تا عکس های شما را تبدیل به یک تابلوی نقاشی سیاه قلم نماید تا زیبایی عکس های خود را از دید دیگری تجربه کنید. یکی از موارد قابل ذکر در ارتباط با این نرم افزار سازگاری آن با نسخه های مختلف ویندوز و همچنین Snow Leopard است که موجب راضی نگاه داشتن کاربران هردو سیستم عامل می شود. امکانات بسیاری در نرم افزار گنجانده شده که به شما امکان آن را می دهد تا طرح خود را ویرایش کنید و به شکلی که دوست دارید در آورید و درنهایت به فرمت های مختلف ذخیره نمایید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 
- تبدیل عکس های دیجیتال به طرح های سیاه قلم.
- دارای امکانات و ابزارهایی مشابه فتوشاپ.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز و سیستم عامل مکینتاش.
- کاربرد آسان.
پنج شنبه 25 فروردين 1390برچسب:, :: 11:11 ::  نويسنده : میثم

بهترین سایت های دانلود:

 

http://www.freedownload.ir/                          فری دانلود

  http://www.asandownload.com               آسان دانلود

http://www.mihandownload.com/          میهن دانلود

http://www.softgozar.com/                       سافت گذر

http://www.p30world.com/             پی سی وورد

            دانلود ها    www.downloadha.com

 

بهترین سایت های تخصصی موبایل:

http://gsmaria.com/          جی اس ام آریا

http://www.ir-tci.org/          آی آر تی سی آی

http://www.takmobile.org/    تک موب

 موب فور یو                  www.mob4u.ir/

http://www.ariamobile.net/      آریا موبایل

 

بهترین سایت های سرگرمی:

http://www.photofunia.com/

http://www.iraneziba.com/

http://www.naghola.com/

 

مذهبی:

http://www.yasinmedia.com/fa/

http://www.tebyan.net/

http://www.3erat.com/

 

سه شنبه 23 فروردين 1390برچسب:, :: 16:28 ::  نويسنده : میثم

 


 
گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد. این نرم افزار بر روی ویندوز xp, vista و ویندوز 2003 قابل نصب است و تغییر جدید آن نسبت به نسخه قبلی رفع خطای هنگ کردن آن در هنگام بازشدن نرم افزار است.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Google Chrome :
سرعت بالا در بارگزاری صفحات
دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یك صفحه)
امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp Blocker)
محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
زیبایی در طراحی
دارای پوسته های مختلف
پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ویستا و سون

 

 


سه شنبه 23 فروردين 1390برچسب:, :: 16:24 ::  نويسنده : میثم

تم جذاب و بسیار دیدنی Concave Theme مخصوص ویندوز XP را برای شما عزیزان قرار داده ایم. امیدواریم استفاده کافی را از این تم ببرید.

 

 

 

password تم جذاب و بسیار دیدنی Concave Theme مخصوص ویندوز XPپسورد فایل: www.downloadha.com

download تم جذاب و بسیار دیدنی Concave Theme مخصوص ویندوز XP لینک دانلود – 6.4 مگابایت | لینک کمکی

 

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید در این وبلاگ میتوانیند بهترین دانلودها و نکات آموزشی کامپیوتر وموبایل را به رایگان دریافت کنید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین دانلودها و آدرس bestdownloads.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:






آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1

http://magicbal.ir/probuy.php?bz=37429&id3=58907

Free Page Rank Tool plushits.us