بهترین دانلودها
بهترین دانلودهای فارسی موبایل و کامپیوتر
 

شاید تا به حال برای شما پیش آمده باشد که بخواهید باشهری تماس بگیرید اما کد تلفن آن شهر یا روستا یا بخش رو ندونید. یا شاید شماره ای با شما تماس گرفته باشد اما شما متوجه نشید که از کجا زنگ زده است. در این مواقع بهترین راه استفاده از نرم افزارهایی است که این امکان را به شما میدهند تا بتوانید اسم شهر یا کد تلفن موردنظر خودرا پیدا کنید. تا کنون نرم افزارهای تقریبا زیادی در این مورد ساخته شده است (برای موبایل و کامپیوتر) اما هیچکدام کد تلفن تمام شهرها/کلان شهرها/شهرستانها/بخشها/دهستانها/ و بسیاری از روستاهای ایران رو  ندارند و به هیچ عنوان کامل نیستند . ولی به جرات میتوان گفت نرم افزار Iran Phone Codes برای کامپیوتر کاملترین و قدرتمندترین برنامه ایرانی در این زمینه است. این برنامه دارای بیش از 2500 کد تلفن از تمام نقاط ایران است و حتی کد تلفن اکثر روستاها را هم در خود جای داده. این برنامه بر اساس آخرین تغییرات کدهای تلفن شهرهای ایران در سال 1390 ساخته شده است. از ویژگی های مهم آن میتوان به کم حجم بودن (221 kb) و قابل حمل بودن آن اشاره کرد. شما براحتی میتوانید این نرم افزار ارزشمند را هم اکنون بطور رایگان از سایت دنیای کامپیوتر دریافت کنید.


قابلیتهای کلیدی نرم افزار
_ بانک اطلاعاتی جامع
_حجم 221 کیلوبایت
_ بدون نیاز به نصب
_ قابليت جستجو بر اساس نام شهر يا كد تلفن
_ داراي محيط ساده و بسیار زیبا
_ و...


توجه: حتما پس از دانلود فایل زیپ آنرا Extract کنید... بدین منظور روی پوشه zip کلیک راست کرده و گزینه Extract All را انتخاب کنید.
چنانچه حروف نرم افزار در ویندوز شما به شکل ؟؟؟؟ نمایش داده شد روش زیر را اعمال کنید

ویندوز Vista و ویندوز Seven - 7:
1- بر روی دکمه Start کلیک نمایید.
۲- گزینه Control Panel را کلیک کنید.
۳- سپس گزینه Clock, Language and Region را کلیک کنید.
۴- سپس در پنجره جدید، گزینه Region and Language را کلیک کنید.
۵- در پنجره باز شده، بر روی نام برگه Administrative کلیک کنید.
۶- در بخش Language for non-unicode programs دکمه Change System Location را کلیک کنید.

- در پنجره باز شده، از لیست کشویی، گزینه Persion را انتخاب کنید و سپس دکمه OK را کلیک کنید.- پنجره ای جهت دریافت مجوز راه اندازی مجدد رایانه باز خواهد شد. گزینه Restart now را انتخاب کنید.
ویندوز XP :
1- بر روی دکمه Start کلیک کنید.
۲- بر روی گزینه Control Panel کلیک کنید.
۳- سپس بر روی Regional and language Option دوبار کلیک کنید.
۴- در پنچره باز شده بر روی برگه Advanced کلیک کنید.
۵- در قسمت Language for non-unicode programs، از لیست کشویی، گزینه Farsi را انتخاب کنید و سپس در انتهای فرم دکمه OK را کلیک کنید.

دانلود با حجم 221 کیلوبایت

لینک کمکی

یک شنبه 6 فروردين 1390برچسب:, :: 2:50 ::  نويسنده : میثم

 

برنامه‌ای شامل 960 نام پارسی برای انتخاب اسم

چندی است که انتخاب نام‌های اصیل ایرانی و پارسی در میان پدرها و مادها رواج یافته که مایه خشنودی ماست.
این برنامه که به دست یکی از ایرانیان این سرزمین جناب بهزاد خزاما طراحی شده و توسط دوست گرامی رامتین زرتشت توسعه و اصلاح یافته هم‌اکنون در اختیار شماست و شما می‌توانید از آن بهره ببرید.
شایان ذکر است که این نرم‌افزار باز‌متن بوده و شما نیز می‌توانید خود بر نام‌های موجود در آن بیفزایید.

 

 

با سپاس از شما به سبب سود جستن از این برنامه خواهشمندم آن را در دسترس همه به ویژه پدران و مادران آینده و جوان بگذارید.

به امید روزی که همه ایرانی ها ، نام ایرانی و پارسی داشته باشند و به کوچکترین پیمان خود با پیشینیان ، فرهنگ و تاریخ خود وفادار بوده و نام ایرانی برای فرزندان خویش برگزینند .

 

  •   در هنگام نصب در مرحله دوم این رمز را وارد کنید ramtinzartosht@DVB2

 

 

 

 

 

یک شنبه 28 فروردين 1390برچسب:, :: 1:58 ::  نويسنده : میثم
 
دانلود نرم افزار مجموعه اشعار پارسی ساغر

نرم افزاری که امروز آماده کرده ایم ، به طور حتم مورد پسند علاقه مندان به شعر و ادب قرار خواهد گرفت. ساغر نام نرم افزاری است که مجموعه ای از اشعار را جمع آوری کرده و در محیطی زیبا در اختیار شما قرار می دهد تا از خواندن آنها نهایت لذت را ببرید. منبع این اشعار از پایگاه داده گنجور رومیزی و اشعار 39 شاعر پارسی در این نرم افزار وجود دارد. امکاناتی که در این نرم افزار قرار داده شده نیز بسیار مناسب و کامل بوده و نیاز کاربر را برطرف خواهد نمود. جستجو و برجسته‌سازی، نشانه‌گذاری، شماره‌گذاری ابیات، نمایش شعر تصادفی (فال)، کپی متن و چاپ از جمله امکانات این نرم افزار است.

چهار شنبه 10 فروردين 1390برچسب:, :: 2:32 ::  نويسنده : میثم

دانلود رايگان نرم افزار مثنوی انتظار



نرم افزار بسيار زيباي مثنوي انتظار كه به صورت مالتي مديا و به صورت صوت و تصوير مي باشد. در اين مجموعه بسيار زيبا و جذاب سعي شده تمامي اشعار شعار صوتی در وصف، مدح و شرح غربت امام زمان عج ا... تعالی در اين مجموعه گردآوردي شده است. يكي از جالب ترين امكانات اين نرم افزار گرد آوردي  مثنوی داستانهایی آموزنده در رابطه با امام زمان عج ا... كه به نظم درآمده است مي باشد.

قابليتهاي كليدي نرم افزار مثنوی انتظار:
- خش صوتی اشعار همراه با نمایش متن
- استفاده از خط نستعلیق برای بهبود گرافیک
- ظاهر کاربری ساده و زیبا
- آهنگ پس زمینه ی آرام همراه با قرائت اشعار (با قابلیت غیر فعال کردن آهنگ)
- بیش از 50 حدیث و دستور العمل در رابطه با مهدی موعود عج الله تعالی
- سازگار با نسخه های 64 بیتی و ویندوز سون
- پخش صوتی دعای فرج امام زمان عج الله تعالی
- و...



 طريقه فعالسازي : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- نرم افزار رايگان مي باشد و نيازي به كرك كردن نمي باشد.

 قيمت: رايگان
 دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم -  3.37 مگابايت | لينک كمكي | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
 بحث پيرامون اين مطلب در انجمن
 تصويري از محيط برنامه
 سايت سازنده
 لينک منبع

پنج شنبه 6 فروردين 1390برچسب:, :: 10:43 ::  نويسنده : میثم

Ziarate Online

با استفاده از این نرم افزار از منزل خود می توانید به زیارت حرم ائمه اطهار بروید و بدون هیچ مشکل و هزینه ایی بصورت زنده حرم ائمه را زیارت کنید .

از تغییراتی که در این نسخه بوجود آمده می توان به اضافه شدن حرم های ائمه اطهار در برنامه , بارگذاری سریع , اجرا در تمامی ویندوز ها و .. اشاره کرد .

حجم : 1mb

لینک دانلود در ادامه نوشته

 

لینک دانلود

رمز عبور : www.dl4pc.ir

 

 

یک شنبه 10 اسفند 1389برچسب:, :: 5:29 ::  نويسنده : میثم
منبع: www.p30download.com


نوارابزار تخصصی همگان، Hamegan Toolbar نرم افزار کوچکی است که بر روی مرورگر اینترنتی نصب می شود و کاربران به کمک این برنامه کوچک قادر خواهند بود آسان تر از قبل با سایت های مورد نظرشان در ارتباط باشند. این ابزار به کاربران کمک می کند تا به راحتی در بین مطالب سایت جستجو کنند، به بخش های مختلف سایت دسترسی داشته باشند و از آخرین مطالب منتشر شده در وبسایت های پربازدید باخبر گردند. به بیان ساده می توان گفت که هدف ارائه Toolbar برای کاربران، تسهیل و تسریع در امر دسترسی کاربران به اخبار و اطلاعات تخصصی می باشد. نوار ابزار همگان نیز با همین هدف برای کاربران حرفه ای اینترنت تهیه شده ، اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربران هستید که دوست ندارید مطالب تازه را از دست دهید و یا اینکه در بازه های زمانی کوتاه به سایت های تخصصی سر می زنید، این ابزار می تواند کمک خوبی برای شما باشد. این Toolbar حجم بسیار پائینی دارد و البته تاثیری بر روی عملکرد مرورگرتان نخواهد گذاشت. می توانید با اطمینان خاطر از آن استفاده کنید. در زیر بخشی از ویژگی های این نوار ابزار را مرور می کنیم:

نمایش عناوین اخبار شامل: سیاسی، دانشگاهی، ورزشی، فناوری اطلاعات و دانلود نرم افزار
جستجوگر های تخصصی شامل: جستجوگر علمی تخصصی، جستجوگر مقالات فارسی، جستجوگر تالارهای گفتگوی فارسی، جستجوگر دانشگاه های ایران، جستجوگر مقالات انگلیسی، جستجوگر منابع علمی انگلیسی جستجوگر منابع الکترونیکی رایگان و جستجو با ابر جستجوگر ها
آدرس سایت های مفید و کاربردی در زمینه های: آموزش عالی، منابع علمی، اطلاعات عمومی ، اطلاعات تهران  و آدرس سازمان های مورد نیاز به همراه دیکشنری آنلاین برای ترجمه آنلاین مطالب اینترنت و دیگر امکانات که قابل بروزرسانی می باشد.
البته این نوار ابزار در دو نسخه مجزا برای کاربران مرورگر های اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس تهیه شده که ادامه می توانید آنها را دریافت کنید


روش نصب:
اگر از مرورگر Internet Explorer استفاده می کنید . بعد از دانلود براحتی روی مرورگرتان نصب می شود و برای اجرا کافی است که یک بار به اینترنت وصل شوید. اگر از مرورگر FireFox استفاده می کنید بعد از دانلود نسخه مخصوص FireFox از منوی File مرورگر گزینه Open File را انتخاب و سپس فایل نوار ابزار را ( hamegan_portal.xpi ) انتخاب و دکمه Install را در در پنجره باز شده بزنید.


قیمت: رایگان


پسورد:

www.p30download.com

 

دانلود نسخه مخصوص مرورگر موزیلا فایرفاکس - 534 کیلوبایت

|

لینک کمکی

 

دانلود نسخه مخصوص مرورگر اینترنت اکسپلورر - 1.3 مگابایت

|

لینک کمکی

سایت سازنده
لینک منبع

یک شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, :: 6:27 ::  نويسنده : میثم
منبع: www.p30download.com

 

دارو ها عواملی هستند که چنانچه دقیق و با روش درست به کار روند نجات بخش بوده و می توانند در بهبود بیماران سهم به سزایی داشته باشند و نقش پزشک و پرستار نیز در رابطه با بهره گیری بجا و مفید از این عوامل است. استفاده درست از داروها نیاز به آگاهی کامل از چگونگی اثر، موارد مصرف، عوارض جانبی دوزاژ و اثرات متقابل آنها در کاربرد توام آنها دارد از این رو بر آن شدیم تا نرم افزار مفید فرهنگ دارویی رازی را که حاصل تلاش های شبانه روزی ما می باشد را تهیه و در اختیار هموطنان گرامی قرار دهیم.

 

آشنایی با فرهنگ دارویی از عوارض نا خواسته و مصرف خود سرانه دارو خواهد کاست و همچنین با افزایش دانش خانواده ها و در صورت بروز عوارض احتمالی دارو ها با مراجعه به موقع به پزشک از ماندگاری عوارض و تشدید مشکلات کاسته خواهد شد.

 

در نسخه دوم این نرم افزار امکاناتی دیگر نیز اضافه شده است که از جمله می توان افزودن امکان جستجو بر اساس نام تجاری دارو، موارد مصرف دارو، گروه دارویی، گروه درمانی، موارد منع مصرف را نام برد و همچنین با توجه به افزوده شدن روز افزون دارو های جدید امکان به روز سازی اطلاعات دارویی از طریق وب سایت میز در نسخه دوم پیش بینی شده است و  نیز  اضافه کردن اطلاعات دارو به صورت جداگانه توسط کاربر نیز از جمله امکانات جدید در نسخه دوم می باشد.



قابلیت های کلیدی نرم افزار فارسی سلامت:

- قابلیت مشاهده لیست دارو ها بر اساس نام فارسی، نام لاتین و نام تجاری

 

- اطلاعات مهم در مورد هر دارو انند شرایط نگهداری، عوارض و..

 

- امکان چاپ اطلاعات هر دارو

 

- امکان جستجوی حرفه ای بر اساس نام دارو، گروه دارو، گروه درمانی و ...

 

- قابلیت اضافه نمودن اطلاعات جدید در نسخه کامل

 

- امکان به روز رسانی اطلاعات نرم افزار در نسخه کامل

 

- و ...



ادامه مطلب ...
یک شنبه 8 اسفند 1389برچسب:, :: 18:21 ::  نويسنده : میثم
دسته : نرم افزارهای فارسی 

تقویم شمسی JvD Sun Calendar

 

تقویم جلالی یا ملکی تقویم شمسی که در زمان جلال الدوله ملکشاه سلجوقی تاسیس شد و در قسمت اعظم ایران رواج یافت، همان تقویمی است که امروزه رایج است.مبدا این تقویم روز جمعه ۹ رمضان ۴۷۱ هجری قمری است. سال جلالی از اول بهار آغاز می شود و ۱۲ ماه ۳۰ روزه و ۵روز اضافی به دنبال ماه دوازدهم دارد. روز اول سال جلالی، یعنی روز ورود خورشید به اعتدال بهاری با روز ورود خورشید به نخستین درجه حمل انطباق یافت با این قرارداد، سال جلالی به عکس سال مسیحی که در هر ۱۰ هزار سال ، قریب ۳ روز با سال شمسی اختلاف پیدا می کند، همیشه مطابق با سال شمسی قرار دارد و آن را می توان دقیق ترین تقویم جهان دانست، ولی سالهای کبیسه در تقویم جلالی، ثابت نیستند و کبیسه کردن موقوف به نتایج رصد هر سال است.



قابليتهاي كليدي تقویم شمسی JvD Sun Calendar v4:

- نسخه جدید برنامه با زبان vb.net نوشته شده و با سیستم عامل های جدید ماکروسافت نظیر

ویندوز

7 سازگار است

 

- قرارگرفتن يک آيکون در کنار ساعت که به شکل تاريخ همان روز است

 

. براي مثال : اگر امروز دوم باشد آيکون برنامه به شکل 2 خواهد بود

 

- نمایش تاریخ و رخداد و ... فردا در پنجره اصلی همچون تاریخ و اطلاعات روز جاری

 

- قرارگیری تقویم ماهانه بر روی

دسکتاپ

با قابلیت تغییر رنگ روزها و نمایش روز های ماه قمری و میلادی در کنار تقویم

 

- تنظیم ماه قمری به شیوه بسیار آسان(برای جلوگیر از عقب یا جلو ماندن تاریخ در شرایط خاص)

 

- مبدل . برای تبدیل تاریخ قمری، شمسی و میلادی به یکدیگر و تبدیل عدد به حروف فارسی

 

- نمایش رخداد روز در بالن کنار آیکون برنامه. با تفکیک رویداد ملی، مذهبی و جهانی در خطوط جداگانه

 

- مدیریت کاغذ دیورای. برای قرار گیری تصاویر بر روی دسکتاپ

 

- مدت زمان چرخش تصاویر برای ماندن در دسکتاپ به عنوان پس زمینه در اختیار کاربر بوده و می تواند بین چند ثانیه تا

 

 چند ساعت در چرخش باشد

 

- تغییر تصاویر پس زمینه به صورت کاملا خودکار

 

- سازگار با فرمت های مختلف برای تصاویر

 

- سازگار با کیفیت ها و اندازه های مختلف برای تصاویر

 

- امکان انتخاب تعداد نامحدود تصویر برای جابه جایی در پس زمینه

 

- قابلیت انتخاب نحوه قرار گیری بر روی میزکار( Stretch , Tile , Center )

 

- جدید ترین تغییرات سالنامه ایرانیان

 

- اطلاعات. که اطلاعاتی در مورد تاریخچه تاریخ های قمری، شمسی و میلادی و مبدا آن ها در اختیار شما قرار میدهد

 

- ساعت. یک

ساعت آنالوگ

(عقربه ای) بر روی دسکتاپ شما قرار میگیرد. با قابلیت تغییر پوسته

 

- تقویم ماهانه. نمایش تقویم به صورت ماهانه. با قابلیت پرش به ماه های و سال های مختلف

 

- اوقات شرعی. دارای شهر های مختلف با تفکیک استان(بیش از 350 شهر )

 

- هنگام فرارسیدن اذان به انتخاب شما هشدار اذان داده می شود. با جدید ترین تفکیک های استانی( استان البرز )

 

- قابلیت اضافه کردن شهر های جدید تر و ویرایش آن ها و  اضافه شدن نیمه شب شرعی به برنامه

 

- و امکاناتی دیگر نظیر: نمایش فصل جاری به همراه عکس، رفتن تاریخ به حافظه موقت کلیپ بورد به اشکال مختلف،

 

ساعت جهانی با تفکیک کشور و شهر، روز شمار، در چه سالی به دنیا آمده اید(مثال: خرگوش )، تعیین زمان نصب ویندوز،

 

اطلاعات در مورد کانکشن و اطلاعات آخرین اتصال به شبکه، جستجوگر رخداد، نمایش روز های تعطیل به رنگ متفاوت، هشدار روزانه و ...



ادامه مطلب ...
دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, :: 11:39 ::  نويسنده : میثم

اگه دوست دارین Help ویندوزتون فارسی بشه این برنامه رو دانلود کنین!

www.persiangig.com/pages/download/

 

help farsi windows

دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, :: 1:9 ::  نويسنده : میثم

رم افزار آیه امروز محصول شرکت پارس قرآن ، ابزاری که با استفاده از آن قادرید تا هر روز به مرور یک آیه از قرآن کریم در رایانه خود بپردازید .

ParsQuran Daily Verse

مشخصات برنامه:

- نمایش آیات تصادفی از قرآن مجید

- قابلیت تنظیم برای نمایش زمانبندی شده آیات قرآن

- قابلیت خواندن دنباله آیه مورد نظر با وصل شدن به وبسایت پارس قرآن

- کاملاٌ رایگان


» دانلود نرم افزار آیه امروز

حجم نرم افزار : 544 کیلوبایت

توجه: برای اجرای این برنامه  NET Framework. باید در رایانه شما نصب شده باشد. در صورت موجود نبودن, برنامه از شما خواهد خواست که اول NET Framework. را نصب کنید.

دانلود  NET Framework.

التماس دعا

دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, :: 1:9 ::  نويسنده : میثم

 

 

نرم افزاری فارسی برای تبدیل انواع فرمتهای صوتی و تصویری به فایلهای صوتی

 

شاید خیلی مواقع براتوت پیش اومده باشه که قصد داشته باشید موزیک یک فیلم را به صورت یک فایل صوتی در کامپیوتر خود داشته باشید و یا قصد داشته باشید تا یک فرمت صوتی خاص را به فرمت صوتی دیگری تبدیل کنید .

و یا می خواهید موزیکهای مورد علاقه خود را به صورت فایلهای بسیار کم حجم درآورید تا آنها را به گوشی همراه خود انتقال دهید .

با توضیحاتی که ارائه شد ، حتما برای شما نیز یکی از موارد فوق و یا موارد مشابه پیش اومده که دنبال یک نرم افزار برای انجام این کار باشید .

نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم دقیقا همین کار را انجام می دهد .

شما می توانید با استفاده از مبدل ساخته شده توسط گروه نرم افزاری شاهوار به راحتی فایل های صوتی و تصویری
را به فرمتهای MP3 و WAV تبدیل کنید .

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. حجم بسیار پایین نرم افزار
  2. سرعت فوق العاده بالا در تبدیل فایلها
  3. قابلیت تبدیل فایلهای تصویری مختلف به فایلهای صوتی (VCD و DVD و MPG و AVI و DIVX و ….)
  4. محیط ساده
  5. محیط کاملا فارسی!
  6. portable بودن نرم افزار (بدون نیاز به نصب)
  7. بدون محدودیت زمانی و (full version)

دانلود نرم افزار مبدل فایلهای صوتی و تصویری به فایلهای صوتی (کاری از گروه نرم افزاری شاهوار)

حجم : 1.2 مگابایت

یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 23:44 ::  نويسنده : میثم

 

ایرفاکس 1.5.0.7 کاملا فارسی !

 

اگه شما هم از طرفداران فایرفاکس هستید ، می تونید با استفاده از اکستنشن languagefa فایرفاکس نسخه 1.5.0.7 خود را کاملا فارسی نمایید .
جهت فارسی سازی ابتدا می بایست نرم افزار تغییر زبان (Quick Locale Switcher) را از اینجا و با حجم 164 کیلوبایت دریافت کنید .

سپس اکستنشن زبان فارسی را از اینجا و با حجم 212 کیلوبایت دانلود کنید و آن را نصب کنید .

برای ترجمه این نسخه واژه نامه مرجع استفاده شده است
این نسخه در محیطهای زیر قابل استفاده است

Windows XP
Windows Server 2003
Windows Vista
Linux Ubuntu
Linux Fedora
MacOS X

مشکلات و محدودیتهای این نسخه از فارسی ساز :
۱) چند واژه زیر در عین ترجمه از طرف مرورگر استفاده نشده و با ترجمه مادری جایگزین میشوند

Close
Read mail
Check for updates

۲) صفحه اصلی راهنما ترجمه شده است و سایر قسمتهای راهنما هنوز ترجمه نشده اند

پس از نصب هر دو اکستنشن و Restart کردن مرورگر فایر فاکس خود . به منوی Tools در فایر فاکس رفته و از قسمت Quick Locale Switcher زبان فارسی را انتخاب کنید …

از فایرفاکس فارسی لذت ببرید …

دانلود نرم افزار تغییر زبان (Quick Locale Switcher) فایر فاکس با حجم : 164 کیلوبایت

دانلود فارسی ساز فایرفاکس    با حجم : 212 کیلوبایت

وب سایت سازنده فارسی ساز فایرفاکس

 

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید در این وبلاگ میتوانیند بهترین دانلودها و نکات آموزشی کامپیوتر وموبایل را به رایگان دریافت کنید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین دانلودها و آدرس bestdownloads.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:






آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 329
بازدید ماه : 1239
بازدید کل : 29979
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1

http://magicbal.ir/probuy.php?bz=37429&id3=58907

Free Page Rank Tool plushits.us